پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایران ویج ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۲

قالیباف :هیچ خط قرمزی در برخورد با جرم و فساد ندارم

شهردار تهران طی نامه ای به دادستان کل کشور با بیان “هیچ خط قرمزی در برخورد با جرم و فساد ندارم”، گفت: باید در صورت اثبات جرم درخصوص استفاده غیرقانونی از امکانات بیت المال بدون هیچ اغماضی مطابق قانون برخورد شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)