پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

دومین سمینار آموزشی ایمنی در گود برداری و تخریب در خراسان رضوی برگزار شد

در راستای کاهش خطرات و حوادث ناشی از کار در کارگاه های ساختمانی و با هدف آشنایی شاغلین در این حوزه با مسائل ایمنی مربوطه، دومین سمینار آموزشی ایمنی در گود برداری و تخریب در سال جاری با حضور 160 نفر از اعضای انجمنهای صنفی معماران ، سازندگان مسکن و ساختمان و مهندسان ناظر ساختمان شهرستان مشهد برگزار شد . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)