پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۸

فصل بعد کسانی پیراهن پرسپولیس را بپوشند که پیشکسوتان به آنها افتخار کنند

مهاجم جوان پرسپولیس گفت:امیدوارم فصل بعد کسانی پیراهن این تیم بزرگ و پر هوادار را بپوشند که پیشکسوتان به حضور آنها افتخار کنند. مهدی طارمی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. دو تیم خوب بازی کردند و ما هم موقعیت های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد و فراموش نکنیم سپاهان تیم بزرگ و پرمهره ای است که کادر فنی خوبی هم دارد و توانست به برد دست یابد. ما بنگر و عالیشاه را هم نداشتیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط