چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۹

عرضه کالاهای فاقد کیفیت و غیرمجاز در مراکز دولتی به صفر رسیده است

تهران- ایرنا- مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح برنامه های این سازمان در خصوص مبارزه با قاچاق تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: عرضه کالاهای فاقد کیفیت و غیرمجاز در مراکز دولتی به صفر رسیده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط