پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۵۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۱

پیگیر حقابه سیستانیم

یک عضو مجمع نمایندگان سیستان با اشاره به نقض حقوق مربوط به حقابه سیستان از طرف افغانستان، گفت: تا زمانی که اقدامی صورت نگیرد ما پیگیر این مساله هستیم. هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مساله ای که در مورد حقابه سیستان وجود دارد این است که چیزی که به عنوان قرارداد بوده انجام نمی شود؛ گاهی اوقات که آب از طریق بارش زیادتر می شود کمی آب به این سوی مرز می آید اما زمانی که آب کم باشد حقابه رعایت نمی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)