دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۶

بازارسیاه بنزین 400 تومانی درجایگاه ها

طرح ابطال سهمیه بنزین 400 تومانی در حالی از اول بهمن ماه اجرایی می شود که جایگاه های سوخت این روزها شاهد به راه افتادن بازار سیاه سهمیه های بنزین 400 تومانی است. به گزارش مهر، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در یک اقدام خلق الساعه تصمیم گرفته است تا از چهار روز آینده با حذف بنزین 400 تومانی این فرآورده پرطرفدار نفتی را به صورت دو نرخی در جایگاه های سوخت عرضه کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)