دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۶

طالبی: هدفم توجه به هر دو بخش قهرمانی و همگانی در اسکی است

رییس جدید فدراسیون اسکی می گوید علاوه بر توسعه بخش قهرمانی ورزش اسکی، تلاش می کند تا در توسعه بخش همگانی و حضور خانواده ها در این ورزش نیز اقداماتی را انجام دهد. به گزارش ایسنا، ناصر طالبی پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی اسکی ایران در دست متولدین دهه های 20 و 30 بود و حالا می بینیم که باید اداره این ورزش را به متولدین دهه های 50 و 60 سپرد تا آن ها بتوانند این ورزش را هرچه بیشتر رونق دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)