دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری تحلیلی پرستوها ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۸

تجربه ادغام 2 شرکت بورسی مانند مخابرات و همراه اول را تاکنون نداشتیم

به گزارش پرستوها ، به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم ، شهریور ماه سال جاری و همزمان با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران نقشه راه پنج ساله این شرکت که به ره نگاشت هم شهرت دارد، با توضیحات مدیر این هلدینگ رونمایی شد. رسول سرائیان در آن جلسه عنوان کرد که بر اساس تصمیم هیأت مدیره، قرار است یکپارچه سازی مخابرات ایران در جهت رسیدن به یک شرکت پیشروی دیجیتال تا سال 1400 عملیاتی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)