سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دیار میرزا ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۵

معلم هیچ اختیاری از خودش ندارد/اگر نمره دست معلم باشد معلم از وزیر بالاتر ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرشیدی می گوید:معلم تمام قدرتش نمره و تشخیص علمی میزان سواد دانش آموز است. اگر نمره دست معلم باشد معلم از وزیر بالاتر می شود. همه ما باید دست معلم و مدرسه را بگیریم اما برعکس شده است دست و پای معلم را می بندیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)