سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۵

السیسی وارد ابوظبی شد

رئیس جمهور مصر برای دیداری دو روزه وارد شهر ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شد. به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر برای دیداری دو روزه وارد شهر ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شد. خبرگزاری رسمی امارات گزارش داد که شاهزاده محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی از السیسی در فرودگاه استقبال کرده و مراسم رسمی استقبال هم امروز در کاخ سلطنتی المشرف برگزار خواهد شد. السیسی در راستای شرکت در نشست بین المللی انرژی های آینده در راس هیئتی بلندپایه راهی ابوظبی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)