پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۳

مسمومیت 2530 نفر با گاز مونواکسید کربن در سال جاری

سلامت نیوز :وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف از آمار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن درکشور، گفت: در سال جاری در کشور دو هزار و 530 نفر دچار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن شدند که از این تعداد، 223 نفر جان خود را از دست داده اند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری طب سنتی که در شهرک صنعتی دارویی برکت برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن در کشور مربوط به استانهای تهران، اصفهان و فارس است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط