سایر خبرها
پشت پرده شبکه جم از زبان یک بازیگر
ادا درمی آورد. من فکر می کنم او در عمرش حتی یک فیلم را تا آخر ندیده است. -دلیل اصلی من برای رفتن به جم، بی پولی و نیاز مالی بود. من در ماه بیش از دو میلیون تومان فقط پول اجاره خانه و شارژ ساختمان می دهم و بجز این زندگی خرج های دیگری هم دارد. حقوق بازنشستگی من هم از اداره تئاتر فقط ماهی یک میلیون تومان و خرده ای است. خب، در این شرایط من چه کار کنم و چطور می توانم زندگی خودم و خانواده ام
اعتراض صنفی با چراغ های روشن
در ادامه این گزارش می خوانیم: پای صحبت رانندگان که می نشستید و علت را جویا می شدید، فقط یک جمله می شنیدید: دیروز بدجوری با بچه ها برخورد کردند، هیچ جواب قانع کننده ای درباره مطالباتمان به ما ندادند. امروز چراغ ها را روشن گذاشته ایم تا به این بی تفاوتی مسئولان شهرداری اعتراض کنیم. رانندگان این اتوبوس ها، اغلب کارگرانی بودند که از تجمع روز یکشنبه جمعی از کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی باخبر بودند و در پی برخوردهای صورت گرفته با برخی از این کارگران و در اعتراض به بی توجهی به مطالباتشان درباره واگذاری مسکن، با سر ...
میلیونر شدن مردی که در توالت می خوابید
ساختمان را ترک کرده بودند. معمولا در نوانخانه ها غذا می خوردند. دستمزد ناچیزش خرج مهدکودک پسرش می شد تا بتواند روزها کار کند. با همه این فلاکت٬ کارش خوب بود. انگار برای کار فروش سهام ساخته شده باشد. در پایان دوره کارآموزی٬ شرکت دین ویتر رینولدز او را استخدام کرد. زندگی و کارش از این رو به آن رو شد. خانه ای اجاره کرد و سال 1987 توانست شرکت سرمایه گذاری خودش را تاسیس
هزاران کودک بی مدرسه در شهر تهران
دورافتاده گفته است اما این طور نیست. مدت هاست کمبود مدرسه به پایتخت رسیده است؛ جایی که هر انتظاری می رود غیر از اینکه یک بچه دبستانی، روزی چندین ساعت از وقت و انرژی اش را در مسیر خانه به مدرسه و برعکس طی کند و خانواده ها برای اینکه چنین راهی حداقل با امنیت طی شود، مجبور باشند هزینه هایی میلیونی برای سرویس بچه مدرسه ای های خود، اختصاص بدهند. درباره شهرهای حاشیه ای تهران هم حرف نمی زنیم که اگر
سرمقاله های روزنامه های 17 آذر
مدیرانی شدت پیدا کرد که مقامات حامی دولت شمار آنها را 3 هزار، 900 و 397 نفر اعلام کردند اما سرانجام دولت جز با 10 نفر آنها برخورد - محدود و تشریفاتی- نکرد. در همین دوره تحریم و مضیقه بود که حقوق های ده ها و صدها میلیونی برای سالها پرداخت و دریافت شد و در همین دوره فلان مدیران بانکی در سفرهای خارجی، هر وعده غذای 600 هزار تومانی میل کردند و محل اقامت های 500 متری و خودرو لیموزین اجاره نمودند و
انگیزه عجیب تقاضای طلاق خانم پرستار از شوهر هنرمندش
همسرم بیکار باشد و از طرف دیگر دلم می خواهد با درآمد هر دو نفر بتوانیم پیشرفت کنیم و زندگی بهتری داشته باشیم... فرشاد حرف همسرش را قطع کرد و گفت: البته من بیکار نیستم و ده ها فیلم و برنامه ساخته ام، خب؛ چه کنم که کارم خریدار زیادی ندارد و همان بازار محدود هم در انحصار شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی است. بعد رو به قاضی کرد و ادامه داد: آقای قاضی، همسرم هرچه بگوید حق دارد. اما من کار دیگری بلد
هزارتوی مرموز برجام
. حالا جنابعالی چنان از برجام تعریف و تمجید می کنی که انگار ما پتل پورت را پس گرفته ایم یا 17 شهر قفقاز و جزیره بحرین و نصف بلوچستان را که انگلیسی ها در قرن 19 از ما گرفتند پس داده اند . دوستان چند سوال دیگر از پیر مجلس کردند و او باز مانند قوام السلطنه که وقتی اخبار موحش و تهدیدآمیز را به او می رساندند، کنار لبش ناخودآگاه تیکی ظاهر می شد و دستور می داد اکبرآقا پیشخدمت مخصوص
زهرا: از پدر می خواهم مرا صبر دهد/ محمد: امام حسین(ع) را درک کرد و عازم سوریه شد
همسر شهید: حاجی با اینکه یک فرد نظامی بود و بیشتر سال های عمرش را در جنگ گذرانده بود اما در خانه پدری دلسوز و مهربان بود. در نبود ایشان به طبع تمام مسئولیت بچه ها از تربیت و تحصیل گرفته تا بزرگ کردنشان بر عهده ی من بود. سعی می کردم پیگیر مسائل تحصیلی شان باشم، به وضعیت جسمی و روحی بچه ها برسم که غیاب پدر را احساس نکنند. هر وقت هم خود حاج آقا می آمد به این کارها رسیدگی می کرد.
جنبش دانشجویی ، رسالت های فراموش شده و دانشجویانی که دیگر روشنفکر نیستند!
نخبگان جامعه به شمار می رفتند بی آنکه حتی بخواهند! یا الزامات آن را بدانند و یا حتی تصمیمی برای اصلاح جامعه و یا نگاه متفاوت به اجتماع داشته باشند. با این وجود، دانشجو همواره یک نخبه و فرد تراز اول در سطح جامعه بوده که از قضا، منشا همه تحولات اجتماعی مهم قرن اخیر نیز بوده است. حالا این مسئله را با دوران خودمان در نظر بگیریم. در شهر شیراز که از زمان های بسیار قدیم، مهد جنبش ها و تشکل های
شغل هایی که به جیب دانشجو چشم دوخته اند
/> دست فروش های فرهیخته طور دست فروش های انقلاب با بقیه دست فروش های شهر فرق دارند. در بساط بیشتر آن ها کالاهایی می بینید که بیشتر به درد دانشجویان می خورد. از فروختن کوله پشتی و تا کیف لپ تاپ تا لوازم التحریر و کاغذ و قلم. اینجا با انواع و اقسام دستفروش هایی مواجه خواهید شد که در بساطشان از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می شود. همه جور کتاب داریم شغل های کتابی به
گردشگری فرصتی مناسب برای رشد و توسعه پایدار کشور
گزارش آمده است: خودم پسرم را از اول ابتدایی به یک مدرسه غیر انتفاعی در منطقه ای دیگر فرستاده ام که هر روز، یک ساعت برای رفت و یک ساعت برای برگشت، توی ترافیک می ماند و هم خسته به مدرسه می رسد و هم خسته به خانه برمی گردد. شاید فکر کنید این حرف ها را یکی از ساکنان روستاهای دورافتاده گفته است اما این طور نیست. مدت هاست کمبود مدرسه به پایتخت رسیده است؛ جایی که هر انتظاری می رود غیر از اینکه یک
تاکید استاندار البرز بر ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کاخ مروارید
مردم حضوری معنادار بود و دشمنان را ناامید ساخت و دوستان انقلاب را خوشحال کرد. وی در ادامه بخشی از رهاوردهای سفر ریاست محترم جمهوری را تشریح کرد و گفت: در جریان این سفر تصمیم گیری شد تا پنج هزار متر مکعب آب به شهرهشتگرد انتقال پیدا کند و 400 هزار میلیارد تومان سال آینده جهت اختصاص تصفیه خانه ساکنان این شهر را برخوردار از نعمت آب شیرین خواهد ساخت طهایی افزود: هزارمیلیارد تومان پروژه و
موتورسیکلت ها سالی چند نفر را می کشند؟
به گزارش پدال نیوز، این فقط یک روی سکه این وسیله نقلیه دو چرخ است؛ در آن روی دیگر سکه، فقط آمار دود است و مرگ؛ تولید 26 تا 30 درصد کل آلایندگی هوای تهران و اصلی ترین علت مرگ و میر جوانان در کشور (به گفته وزیر بهداشت). براساس آمار موجود، فقط در سال 89، پنج هزار و 977 نفر را به کشتن داده یا در سال 93، عامل 22,3 درصد کل کشته های تصادفات بود که برابر با سه هزار و 768 نفر
چرا دفترچه های بیمه بخار ندارند؟
آزمایشگاه و مراکز تصویربرداری نیز اوضاع بدتر از این حرف هاست و مردم بیش از 90 درصد هزینه آزمایش های تشخیصی را پرداخت می کنند. به گفته عبدالفتاح صرافی نژاد، عضو انجمن متخصصان علوم آزمایشگاهی بالینی ایران در سال 1384 هزینه 70 درصد خدمات آزمایشگاهی را بیمه ها پرداخت می کردند و 30 درصد آن بر عهده بیمار بود اما به تدریج سهم بیمار افزایش یافت و اکنون حتی در برخی تست های تخصصی، بیش از 90 درصد
بابک زنجانی بدهی اش را هم بدهد حکم لغو می شود
: او اموال را خارج از کشور برده و وکیلش مراجعه کرد و گفت ما می توانیم بدهی را بدهیم ولی تا این لحظه اموال را برنگردانده و بخش عمده اموالش را خارج از کشور برده است. قرار شد دادسرای تهران اقداماتی کند و گام هایی بردارد که اموال بیت المال برگردد. منتظری در رابطه با برخی کوتاهی ها در حوزه حفاظت از محیط زیست نیز گفت: در این زمینه بسیاری از دستگاه ها نقش آفرین هستند، حتی خود مردم و تعامل کامل
نقش انگلستان در مرگ 9 میلیون ایرانی/ چرا انگلستان به حاکمیت رضاخان قانع شد
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای اخیر فیلم یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بر روی پرده سینما قرار گرفته است. موضوع این فیلم پیرامون اتفاقات سالهای جنگ جهانی اول در ایران است. حادثه ای که تا سال پیش کمتر کسی به آن اشاره می کرد و پس از انتشار کتاب قحطی بزرگ مورد کاوش بیشتر قرار گرفت. طی سال های 1917 تا 1919 ایران با وجود اعلام بی طرفی در جنگ جهانی اول
خشکسالی و دروغ یا لکنت و فریب؟
به گزارش فرهنگ نیوز،جذابیت روانشناختی در هسته اصلی داستان خشکسالی و دروغ ; بی گمان اصلی ترین عامل تبدیل این نمایشنامه به نسخه سینمایی نبوده است. در چند سال گذشته, تسری شمایل کلی موضوعات مورد علاقه اصغر فرهادی به آثاری مثل ملبورن و .... آنقدر آشکار بوده که به راحتی رد پای آن را در این کار هم می توان پیدا کرد. پدرام علیزاده. علاوه بر اینکه در انتخاب این اثر و به تبع آن انتخاب فیلمنامه محمد یعقوبی
پرونده برخی متخلفان حقوق های نجومی در دادگاه است
برای فعالیت های عمرانی باقی می ماند، حدود 20 تا 25 هزار میلیارد تومان است که در هر صورت به ثمر نرسیدن پروژه های عمرانی، خود عامل رکود است که باید برای آن برنامه ریزی صورت گیرد. در این زمینه به نظر می رسد دو کار ضروری است؛ نخست سیاست های اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری آن را ابلاع کرده اند که به دو موضوع مهم اشاره دارد: اول، رونق تولید در داخل و دوم، سرعت در صادرات که باید این را در
مردی که با دست های پینه بسته فوتبالیست شد
اصلی من برای ادامه راه بود. آموخته بودم که برای رسیدن به موفقیت باید با همه وجود تلاش کنم. از 14 سالگی در مکانیکی مشغول به کار شدم و هرشب با چهره دود گرفته به خانه می رفتم. دو سال در مکانیکی کار کردم و بعد از آن همزمان با درس خواندن همراه دایی ام برای کارهای بنایی و جدول کشی به روستاهای اطراف می رفتیم. روزهای داغ تابستان سخت ترین روزهای کار بود و باید در زیر تیغ سوزان آفتاب کار می کردیم. هر روز به
بیشتر عمرمان صرف به دست آوردن می شود نه بهره بردن!
رامین ناصرنصیر، یکی از بازیگران قدیمی حوزه طنز تلویزیونی است که با ساعت خوش به شهرت رسید و سال هاست او را در کارهای مهران مدیری و دیگر کمدی سازها می بینیم، هرچند خودش می گوید: وقتی در یک نقش جا می افتی، دیگر به تو مجال نمی دهند که نقش های دیگر را هم بازی کنی! با رامین نصیر درباره دیدگاهش درباره زندگی، محیط زیست و دنیای مجازی هم صحبت شدیم. از فامیلی تان شروع کنیم؛ ناصر نصیر، دو کلمه ای که ریشه هم معنایی دارند. می دانید چرا این فامیل برایتان انتخاب شده است؟ تا جایی که می دانم ناصر و نصیر اسم پدربزرگ و پدر پدربزرگم بوده است. آنها در انتخاب فامیل به نوعی خلاقیت نشان داده و دو کلمه تقریبا هم معنا را انتخاب کردند که به نوعی کامل کننده یکدیگر است. متولد تهران هستید؟ اصالتا گیلانی هستیم، پدر و مادرم هر دو اهل لاهیجان هستند، اما بعد از ازدواج به تهران مهاجرت کردند و ما در تهران به دنیا آمدیم. مردم شمال خصلت های خاص خود را دارند، مهربان و شادند و زندگی را زیاد سخت نمی گیرند. این ویژگی ها در شما هم وجود دارد؟ بله این ویژگی ها را دارند. مردم شمال در کنار طبیعت زندگی می کنند و نانشان را از طبیعت به دست می آورند، همین باعث شده که سرحال تر باشند، اما زندگی شهرنشینی و بخصوص پایتخت نشینی سختی های خاص خود را دارد و سبک زندگی آدم ها را دگرگون می کند. شیوه زندگی و خصلت های فردی از طریق ژن به آدم ها منتقل نمی شود، بلکه شرایط اجتماعی بشدت روی افراد تاثیر می گذارد. آدم هایی که در کنار طبیعت زندگی می کنند، خوشی های زندگی را بهتر و بیشتر درک می کنند؛ آنها از خوردن، پوشیدن و دورهمی های خانوادگی و فامیلی لذت می برند، اما زندگی در کلانشهری مثل تهران اجازه نمی دهد ما آن خوشی های دم دستی که حقمان هم هست تجربه کنیم. زندگی شهرنشینی و آپارتمان نشینی همه ما را درگیر کرده است؛ زمانی که در خانه هستیم در حصار دیواریم، وقتی سرکار هم می آییم، باز هم دور و برمان دیوار است. به نظرتان در چنین شرایطی چگونه می شود به طبیعت نزدیک تر شد تا حالمان هم بهترشود؟ زندگی شهرنشینی این عادت را در ما به وجود آورده که با پول می توانیم شاد باشیم و اگر امکانات بیشتری داشته باشیم، دلمان خوش تر است، در صورتی که با چیزهای خیلی ساده تر و واقعی تر که در طبیعت وجود دارد، می توانیم شاد باشیم؛ همان چیزهایی که در گذشته طی سال ها و قرن ها مردم را شاد کرده است. هنوز هم مردمی که پیوندشان را با طبیعت حفظ کرده اند، همان شادی ها را تجربه می کنند و حالشان هم خیلی خوب است. آدم وقتی از طبیعت دور می شود برای شادی دنبال امکانات بیشتر می رود؛ همه عمر خود را صرف بیشتر به دست آوردن و کمتر استفاده کردن، می کند، به همین دلیل حالش هیچ وقت خوب نیست. از طرفی باید بپذیریم که تنها موجودات سیاره زمین نیستیم و باید به فکر بقیه جانداران این کره خاکی هم باشیم و کمر به نابودی آن نبندیم. آدم هایی که در طبیعت زندگی می کنند و پیوند خود را با آن حفظ کرده اند، چون می دانند که محیط زیست ارزشمند است، برای حفظ آن بیشتر تلاش می کنند. یعنی وقتی آدم ها از طبیعت دور می شوند برای حفظ بقای آن هم تلاشی نمی کنند؟ حفظ محیط زیست را باید از دو زاویه نگاه کنیم؛ برخی فکر می کنند محیط زیست فقط متعلق به آنهاست، پس برای بقای خود باید آن را حفظ کنند، اما واقعیت این است که محیط زیست برای همه جانداران است و باید به حقوق دیگر جانداران هم احترام گذاشت و محیط زندگی آنها را خراب یا آلوده نکرد. اگر زور آدم ها بیشتر از بقیه جانداران است، نباید این حق را به خود بدهد که حریم دیگران را تخریب و نابود کند. از احترام به حقوق دیگران گفتید، این حقوق انسان ها را هم شامل می شود؟ در دنیای امروزی و به دلیل شرایط بعضا سختی که وجود دارد، آدم ها براحتی حقوق یکدیگر را نادیده گرفته و آن را پایمال می کنند. بیشتر ما صبح که از خانه بیرون می آییم، همه تلاش خود را می کنیم تا به هر قیمتی و بدون در نظر گرفتن چارچوب های اخلاقی منافع شخصی خود را حفظ کنیم . در این شرایط چه باید کرد تا احترام به حقوق دیگران هم برایمان اولویت پیداکند؟ به نظرم در این زمینه فقط باید کار فرهنگی انجام داد، اما متاسفانه این امر بسیار مهم در لابه لای جنجال های سیاسی و جناح بندی ها کمرنگ شده و نادیده گرفته می شود. باید برای حفظ محیط زیست، احترام به انسان های دیگر، حفظ شان آدمیت و... برنامه ریزی درازمدت داشت و مسئولان نگاه بلندمدت به آن داشته باشند؛ چون در درازمدت تاثیر خود را نشان می دهد. نباید به این مسائل نگاه تشریفاتی و لوکس داشت، باید با برنامه ریزی سال ها آن را پیگیری کرد تا به نتیجه برسد. نمی توان مثلا منتظر روز محیط زیست ماند و بعد با چند تا شعار توقع داشت که محیط زیست از نابودی نجات پیدا کند. از تنهایی امروزی آدم های شهر نشین گفتید، به نظرتان فضای مجازی در این تنها شدن چه نقشی دارد؟ تنهایی آدم ها را به سمت دنیا مجازی می برد یا این دنیا باعث می شود آنها تنهاتر شوند؟ هر دو برهم تاثیر دارد! استفاده و تکیه خیلی زیاد به دنیای مجازی به نظرم به این دلیل است که آدم ها در هر شرایطی نقاب خاص آن موقعیت را به چهره می گذارند! آدم های امروزی پیچیده شده اند؛ در خانه یک جور هستند، در محل کار جور دیگر رفتار می کنند، در کوچه و خیابان شرایط روحی و روانی اشان تغییر می کند. مردم نگران این هستند که دیگران چگونه درباره آنها قضاوت می کنند؛ به همین دلیل به دنیای مجازی پناه می برند، چون در این فضا کسی آنها را نمی شناسد و قضاوت ناشناس ها اهمیت زیادی ندارد. به دو دلیل آدم ها در دنیای مجازی زیاد گشت و گذار می کنند؛ یکی به دلیل فریب با نقاب دروغین و دیگری برای سرگرمی. کسانی که در شبکه های اجتماعی صفحه رسمی و مشخصی دارند، تکلیفشان روشن است و می دانند که مردم با همین صفحات درباره آنها قضاوت می کنند، اما آدم هایی که با نام ها و عکس های دروغین در شبکه های اجتماعی حضور دارند، از هیچ چیز پروایی ندارند و چون کسی آنها را نمی شناسد، درون خود را بروز می دهند، هرچند که این درون اصلا خوشایند نباشد. و این آسیبی است که جامعه ما را تا حدودی تهدید می کند؟ هر پدیده نوظهوری در کنار محاسنش، آسیب هایی ...
فروش محصولات طبیعی به جای اُرگانیک خیانت است/ 70 محصول ارگانیک در ایران گواهینامه دارند
هیئت ها تهیه می شود، چقدر اسراف می شود اما اگر خانواده ای برنج ارگانیک را کیلویی 20 هزار تومان تهیه کند حتی در مصرف یک دانه از آن هم دقت دارد و به دنبال آن از هزینه های درمان خلاص می شود پس باید یک نگاه همه جانبه داشت. محصولات فروشگاه انجمن از کجا می آید؟ در کشور حدود 70 محصول ارگانیک داریم که گواهینامه دارند برای مثال پسته از کرمان می آید، چای از شمال است، یک سری محصولات مثل
جوان نی ریزی یک عقاب را به طبیعت بازگرداند
پدرم در بازار پرندگان مشغول تردد بودیم که در آنجا فردی را دیدم که یک عقاب را برای فروش آورده و مشخص بود این پرنده نگون بخت در شرایط نامناسب نگهداری و مراقبت شده است. حس دلسوزانه میثم به پرندگان سبب می شود برای کمک به این پرنده اقدام به خرید آن کند. او ادامه می دهد: قیمت پرنده را از فروشنده جویا شدم، او قصد داشت عقاب زیبا را به قیمت 500 هزار تومان به فروش برساند.
اگر اعتقادات درست باشد، سرانجام انسان خوب خواهد شد
خداوند است. امروز چطور؟ همه امور بدست خداوند هست یا خیر؟ حدود سی سال است که این کشتی های غول پیکر امریکایی در این خلیج منتظرند تا به ایران بیایند. سی سال آنها را نگه داشته است. کار، دست خداوند است. دست آنها نیست. در خاطرم هست زمانی که عراق مورد حمله قرار گرفته بود، دوستان ما خدمت حاج آقای حق شناس بودند و گفتند آقا جدا احتمال خطر هست. آنها هم آماده بودند. بارها آماده بودند که روز بعد به ایران حمله کنند
آقای وزیر! مراقب دام فرصت طلبان سودجو باشید
به گزارش بلاغ ، شامگاه سه شنبه 27 مهر 95 محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید بعد از جلسه کوتاهش در نهاد ریاست جمهوری از سمتش استعفا کرد و تقریبا 72 ساعت بعد از آن رسما مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد و 11 آبان نیز سلطانی فر با رای قاطع نمایندگان به عنوان جانشین وزیر مستعفی راهی سئول شد.
قالیباف قصد ورود به انتخابات ندارد
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: قالیباف قصدی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ندارد اما برخی اطرافیان وی علاقه مند به ورود او به عرصه انتخابات هستند. به گزارش مهر، می گویند شرط ورود محمدباقر قالیباف، شهردار تهران برای ورود به انتخابات سال 96 ریاست جمهوری، اجماع اصولگرایان بر روی یک گزینه است. نام وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی اصولگرایان برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری از
گزارش رسانه ها از توزیع بیش از 300 میلیون وعده غذایی در اربعین - واقعیت ها فراتر از این آمار است
سال به آن دسترسی نداشتند، آماده می کنند و شبانه روز وقت و هزینه صرف می کنند تا از زائران پذیرایی کنند. در پشت خیمه ها، زنان آنها شب و روز کار می کنند؛ چرا؟ چون زائر ابی عبدالله (علیه السلام) از آنجا قصد عبور دارد. حتی در شهر بصره، حله و ناصریه درِ خانه های بسیاری از مردم ثروتمند و فقیر به روی زائران باز بود. آن ها زندگی شان را در اختیار زائران ابی عبدالله گذاشتند. این پدیده ارزشمندی است که در دنیا
حاشیه دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبری
گوید: کار نداشته باش به بچه؛ بذار راحت باشه! جمله ای که هر چند دقیقه یک بار خطاب به محافظین و بستگان کودکان گفته می شود! مادر دوباره ادامه می دهد که یک بچه ی دیگر داشتم که هشت سال اسیر بود! آقا می پرسد: چرا نیاوردی شان؟ و پدر جواب می دهد دیگر جا نبود! آقا با خنده می گوید: جا نبود؟ این همه جا! نگاهی به مسئولان جلسه می کند و با لبخند به پدر می گوید: خب در یک ماشین دیگر می آمد!
مسکن 96 در انتظار چهار دگرگونی
شهرها، 75 میلیارد تومان برای کلانشهر مشهد و 20 میلیارد تومان برای قم و شیراز اختصاص داده است. مالیات خانه های خالی برای جلوگیری از رکود منابع طرح اخذ مالیات از خانه های خالی به عنوان یکی از اقدامات ضروری در جهت جلوگیری از راکد ماندن سرمایه های کشور از زمان دولت تدبیر و امید مطرح شده است. قانون مالیات بر خانه های خالی، پیش تر و قبل از سال 1380 نیز وجود داشت. اما از آنجاکه از یک
متن مشورت های ما با رهبری در مساله برجام به صورت مکتوب موجود است
سایر افراد و حتی دانشجویان باید تحمل خود را بالا ببریم. شاید افکار ما یکی نباشد اما در آرمان های بلند، اهداف ملی، حفظ نظام و کشور و تبعیت از رهبری همه نظر واحد داریم. مگر می شود ایرانی و انقلابی باشد و شاهد خون شهدا و بزرگان باشد اما از کشور، نظام و انقلاب دفاع نکند. ما همه باید انقلابی باشیم به این معنا که مسیری که از سال 41 شروع و در 22 بهمن به موفقیت رسید و در 12 فرودن 58 به آن به عنوان نظام
عباس جدیدی: از عکس با ترامپ خوشم آمد
وابسته به هیچ دسته یا گروه سیاسی نبوده، دارد تاوان تسویه حساب های سیاسی را می پردازد. جمع کثیری هم معتقدند که اصلاً هیچ یک از این حرف ها و ادعاها صحت نداشته و ندارد؛ یک اتفاق ساده مثل هزاران رویدادی که در طول روز می افتد، رخ داده، یک دیدار و عیادتی صورت گرفته و همزمان عکسی گرفته شده که تصویر و نگاه عباس جدیدی در آن صحنه مورد استقبال ذهن خلاّق و طنّاز بعضی ها در فضای مجازی قرار گرفته و برای شریک