سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عیار آنلاین ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۵

اقدامات دولت و بانک مرکزی در زمینه مدیریت بازار ارز کافی نیست

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: باتوجه به اینکه کشور درشرایط رکود اقتصادی قرار دارد و در بازارهای مختلف اقتصادی نرخ بازده مناسب وجود ندارد،با به وجودآمدن التهاب در بازار ارز بلافاصله سوداگری و سفته بازی در بازار ارز رونق می گیرد؛بنابراین بانک مرکزی باید موضوع افزایش تقاضای کاذب بازار ارز را مدیریت کند./ متاسفانه بانک مرکزی در این زمینه در چندو وقت اخیر نتواسته است، مدیریت بازار ارز را به خوبی کنترل کند و فعالیتهایش کافی نبوده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط