سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۲

هفت جوان تهرانی با گاز منواکسید کربن مسموم شدند

سلامت نیوز : مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران با بیان گزارش بروز حادثه گاز گرفتگی از مسمومیت هفت جوان تهرانی بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن خبر داد. حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: با اعلام خبر مسمومیت هفت نفر با میانگین سنی حدود 22 سال در حوالی ونک، ملاصدرا به سامانه اورژانس تهران بلافاصله 3 گروه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: ظاهرا بدنبال روشن کردن گاز پیک نیک در داخل اتاق تمامی این افراد دچار حالت مسمومیت و تهوع و سرگیجه شده بودند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)