دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

شمار جایگاه های ممتاز عرضه سوخت منطقه تهران 40 درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران عملکرد مجاری عرضه سوخت استان را در سال 93 مثبت اریابی کرد و گفت: سال گذشته تعداد جایگاه های ممتاز این منطقه 40 درصد افرایش یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مرتضی عابدینی با تاکید بر ضرورت کیفی سازی جایگاه های سوخت، اظهار داشت: با تعامل دو سویه، هم اندیشی و همکاری متقابل میان مسئولان منطقه و جایگاه داران، سال گذشته، 54 جایگاه دیگر به تعداد جایگاه های ممتاز استان تهران اضافه شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)