دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۸

یاوری : از آقای مدیرعامل رودست خوردم

دولت بهار: نایب رییس اول فدراسیون فوتبال معتقد است هیچ کس نمی تواند عنوان کند که در یک دستگاه، فساد وجود ندارد اما این مسأله باید با سند و اطلاعات موثق به مرجع قوه قضاییه ارائه شود، چراکه هرگونه بحثی قبل از رسیدگی و احراز تنها یک اتهام و نظر است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)