دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

دومین آزادسازی محدوده های معدنی در راه است

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن وتجارت از اجرای دومین مرحله آزادسازی محدوده های معدنی در 25 بهمن امسال خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شاتا ؛ اسدالله کشاورز با بیان اینکه این آزادسازی راس ساعت 10 صبح بطور سراسری در کل کشور اجرا خواهد شد افزود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)