دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۷

عملیات هرس زمستانه درختان در خیابان های اصلی یاسوج آغاز شد

فرشاد صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: عملیات هرس زمستانه درختان در یاسوج به منظور زیباسازی شهر آغاز شد. مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج این عملیات با هدف فرم دهی به درختان، بازپیرایی، جوان سازی، حذف پاجوش ها و سرشاخه های مزاحم و آفت زاده، کنترل حجم تاج و ارتفاع انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)