چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته

حادثه پلاسکو نتیجه بی توجهی به مقررات ملی/آماری از ساختمانهای غیرایمن ...

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: حدود 3 سال است مبحث 22 مقررات ملی را داریم اما تا امروز مسکوت مانده و اتفاقا حادثه پلاسکو از همین ناحیه برمی خیزد. به گزارش ایسنا، حسن قربانخانی در نشست خبری صبح امروز اظهار کرد: بحث نگهداری و بهره برداری از ساختمانها بسیار مهم است؛ زیرا هر محصولی اگر قرار است کیفیت خود را حفظ کند نیاز به نگهداری دارد. در این خصوص حدود 3 سال است مبحث 22 مقررات ملی را داریم اما تا امروز مسکوت مانده و اتفاقا حادثه پلاسکو از همین ناحیه برمی خیزد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)