دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایکنا ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۰

نهادها چند ساختمان همچون پلاسکو را تحت مدیریت خود دارند

درحال حاضر، مثال های زیادی از کوچه های باریکی داریم که ساختمان های بلند در آن بدون درنظر گرفتن ایمنی بالا رفته اند؛ این حاصل نبود نظارت بر ساخت این بناها و نادیده گرفتن حقوق عمومی مردمی است که ممکن است از این ساخت وساز آسیب ببینند. همین حالا باید دید که نهادهایی چون بنیاد مستضعفان چند ساختمان دیگر چون پلاسکو را تحت مدیریت خود دارند و اینکه چه تعهدی به این ساختمان ها دارند؟ چشمی ناظر باید اینها را رصد کند و جواب بخواهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)