سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۰

هنوز پولی از جشنواره موسیقی نگرفته ام

سروی س هنر جوان ایرانی به نقل از موسیقی ایرانیان ؛ بخش موسیقی: یک هنرمند موسیقی نواحی گفت: تا الان مبلغی برای حضور در جشنواره موسیقی فجر به من پرداخت نشده است، اما مسئول بخش موسیقی نواحی جشنواره گفته که مبلغی به حساب مان واریز خواهد شد، هرچند تاکنون از من شماره حساب هم نگرفته اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)