دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۱

وزیر بهداشت: امیدوارم روحانی سال بعد با آرایی بیش از خرداد 92 رئیس جمهور ...

وزیر بهداشت با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: خوشحالیم که دکتر روحانی برای دوره بعدی هم در انتخابات شرکت می کند و امیدواریم که با رای بیشتر از خرداد 92، از سوی مردم انتخاب شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وبدا، سید حسن هاشمی، در بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، اظهار داشت: طرح تحول سلامت با تاخیر بیش از 30 ساله در کشور آغاز شد که لازم است از مقام معظم رهبری، دولت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)