سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
گلستان ما ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۷

سه راهی کلاله بعد از 38 سال یک تقاطع غیرهمسطح ندارد

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسیر مینودشت گالیکش، سه راهی کلاله وجود دارد که بعد از 38 سال هنوز یک تقاطع غیرهمسطح ندارد و هر روز شاهد تصادفات و مرگ و میر شهروندان و مسافران هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)