دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۲۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۷

بهره برداری از 2 طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی، سرپرست فرمانداری و مسؤولین دانشکده علوم پزشکی اسفراین صبح امروز از دو طرح بهداشتی و درمانی در مرکز شماره 2 شهرستان اسفراین بهره برداری به عمل آمد. معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسفراین در مراسم افتتاحیه این طرح ها گفت: یکی از این طرح ها اجرای بسته نوین خدمات سلامت در شهر اسفراین است که در قالب طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت بوده که گروه هدف این طرح بیشتر افراد میانسال و سالمندان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط