پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استانداری گلستان ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۳

دیدارمعاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشوربافرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،منصورسرگزی معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشوردر راستای ترویج نماز بااحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان دیدار کردند. فرمانداردراین دایدارگفت: نماز زیباترین و عالیترین تجلی عبادت و عبودیت است. مقام عالی دولت یاد آورشد:ترویج و گسترش فرهنگ نماز و معنویت، نسل جوان ما را در مقابل آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی بیمه می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)