سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

سه عامل بازدارنده توسعه صادرات در مناطق آزاد

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: وقتی به تولیدکننده در مناطق آزاد تسهیلات مناسبی داده نمی شود، معلوم است که سراغ واردات می رود. گروه اقتصادی: عسگر اولادی با بیان اینکه دولت باید در مناطق آزاد برای صادرات تسهیلات بدهد، اظهارداشت: در حال حاضر به منطقه آزاد و مدیریت منطقه آزاد هیچ تسهیلاتی برای صادرات ارائه نمی شود؛ بنابراین چه دلیل دارد که تولیدکننده ما وقتش را آنجا صرف کند؟ در نتیجه به سراغ واردات می روند چون درآمد دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)