سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۲

برانکو: از پنالتی رامین و مهدی لذت بردم!

روزنامه خبرورزشی نوشت: دیروز سرمربی پرسپولیس مصاحبه جالبی انجام داد که خواندن آن خالی از لطف نیست. چرا بازی با سپاهان اصفهان این قدر نفسگیر و سخت شد؟ ما می دانستیم بازی با سپاهان سخت است. این تیم اصفهانی خارج از خانه همیشه خوب بوده و حتی توانسته تراکتورسازی را شکست بدهد. بعد از شوک شهرآورد باید دوباره به حالت عادی برمی گشتیم که خدا را شکر بردیم و برگشتیم. چرا رامین رضاییان و مهدی طارمی آن طور به سبک مسی و سوارس پنالتی زدند؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)