دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۱

(تصاویر) تحویل داوطلبانه ماهواره در شیراز

فرارو- در آیین ویژه ای با عنوان تحکیم شرافت شش هزار دستگاه گیرنده ماهواره که به صورت داوطلبانه از مردم جمع آوری شده بود، در شهر شیراز منهدم شد. در این آیین که عصر سه شنبه با حضور جمع کثیری از مردم شیراز برگزار شد شش هزار دستگاه ماهواره امحا شد. این تجهیزات، داوطلبانه توسط مردم به پایگاه های مقاومت بسیج تحویل داده شده بود. ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان در قبال این ماهواره ها دستگاه های دیجیتال به مردم تحویل می دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)