سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱

خودکشی ملخ ها برای رسیدن به ایران!/بارندگی،انگیزه هجوم رابالا برد

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه شرایط محیطی کشور برای هجوم ملخ های صحرایی آماده است، نحوه ورود این ملخ ها را تشریح کرد. مهدی قائمیان در گفتگو با مهر اظهارداشت: درحال حاضر وضعیت ملخ صحرایی در حاشیه دریای سرخ بحرانی است و کشورهایی که در حاشیه این دریا قرار دارند درحال انجام عملیات مبارزه با این ملخ هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)