سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
زریان ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰

قانون، شکم کولبران را سیر می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی زریان: کولبران بعد از سالیان سال به چشم آمدند اما نه به آسانی، بلکه با بهمنی که جان چند کولبر را گرفت. شاید اگر آنها در کولاک و زیر خروارها برف یخ نمی زدند هنوز هم کولبران در سایه زندگی می کردند؛ در سایه فقر. سردار قاسم، فرمانده مرزبانی ناجا به خبرآنلاین می گوید: درخصوص کمک به مناطق مرزی با تدبیر دولت و شورای عالی امنیت ملی کارگروه ویژه مرزی تشکیل شده است. در این زمینه معبرهای مختلفی برای کولبران و کمک به مرزنشینان تدارک دیده شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)