سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۹

خطر کسر 18 امتیاز همچنان در کمین تراکتورسازی

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازی که از 3 هفته پیش به خاطر ممنوع الفعالیت شدن در فصل نقل انتقالات وارد بحران شده است، هنوز هم با خطر کسر 18 امتیاز دست وپنجه نرم می کند. آرش نجفی، مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی به این موضوع اشاره کرد که تراکتورسازان به خاطر بدهی هایی که به بازیکنان سابق خود دارند، هنوز هم با خطر کسر 18 امتیاز مواجه هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)