چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تک بوک ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵

تائید شد؛ شرکت ZTE با نوبیا پراگ اس 2 وارد MWC می شود

شرکت نوبیا به عنوان کمپانی زیرمجموعه ZTE رسماً اعلام کرد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا حضور خواهد داشت. اکنون دعوت نامه این شرکت برای رسانه ها ارسال شده است. با تک بوک همراه باشید. در این تیزر تبلیغاتی گفته شده غرفه نوبیا در سالن 7 نمایشگاه MWC قرار دارد، البته هیچ توضیحی پیرامون برگزاری کنفرانس خبری منتشرنشده که می تواند نشان دهنده این باشد که محصول جدیدی توسط این تولیدکننده معرفی نخواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)