سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰

سازمان لیگ هم عدم محرومیت طارمی را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس ،سعید فتاحی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد وضعیت حضور مهدی طارمی در دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در اولین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به پیگیری های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ارسال مدارک مبنی بر گذراندن محرومیت مهدی طارمی در اولین دیدار فصل گذشته مقابل پدیده، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد طارمی مقابل الهلال عربستان محروم نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)