چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۱

احداث 21 باب مدرسه عشایری توسط ژاپنی ها

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس ، علی نقی یزدان پناه با اشاره به امضای توافق نامه GGP بین ایران و ژاپن که با حضور سفیر ژاپن و قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در اول اسفند ماه در ساختمان امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، گفت: GGP پروژه هایی هستند که از محل اعتبارات بلاعوض دولت ژاپن و با هدف توسعه و تأمین امنیت انسانی در مناطق محروم کشورهای در حال توسعه اجرا می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)