دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۳

جنجال تاکسی های اینترنتی به مجلس رسید/ تجمع رانندگان آژانس مقابل بهارستان/ ...

تعدادی از رانندگان تاکسی های تلفنی ظهر امروز (دوشنبه ) در اعتراض به فعالیت دو اپلیکیشن اسنپ و تپسی مقابل مجلس تجمع کردند. رانندگان معترض تجمع کننده مقابل مجلس شورای اسلامی، فعالیت اسنپ و تپسی را غیرقانونی عنوان می کردند و خواستار رسیدگی مجلس به این موضوع بودند. تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار رسیدگی به نحوه فعالیت اسنپ و تپسی از سوی مجلس و دولت شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)