دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱

متهم: خواستم ادبش کنم، کشته شد!

مردی که از دو سال قبل به اتهام قتل دامادشان در بازداشت به سر می برد، روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد. به گزارش جوان، جلسه رسیدگی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. بعد از اینکه قاضی اصغرزاده رسمیت جلسه را اعلام کرد، نماینده دادستان تهران در جایگاه قرار گرفت و از کیفرخواست دفاع کرد. او گفت مجرم 30 ساله ای که مأموران بدرقه او را از زندان به دادگاه منتقل کرده اند، جعفر نام دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)