دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری برنا ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰

شهر زیرزمینی در مرکز پایتخت

پروژه موسوم به پلازای تهران در سال 88 کلید خورده و قرار بوده ظرف مدت 32 ماه اجرا شود. از ابتدا نیز ماهیت آن ایجاد یک ورودی برای ایستگاه مترو واقع در این میدان بوده است. با این حال رفته رفته این پروژه تغییر ماهیت داد و شهرداری تهران از ایجاد یک بنای ورودی ایستگاه در مرکز میدان ولی عصر(عج) صرف نظر کرد و تصمیم گرفت مرکز میدان را به پلازا تبدیل کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)