سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۴

تکذیب مسمومیت دانش آموزان البرز

کارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش گفت: شیر توزیع شده در مدرسه مریم(س) شهرستان البرز سالم بوده است و هیچ گونه مسمومیتی در کار نبود. حسین ابوعلی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: روز گذشته 11 دانش آموز در شهرستان البرز پس از مصرف شیر دچار دل درد شده و به بیمارستان رحیمیان منتقل شدند. وی افزود: پس از انتقال دانش آموزان و بررسی های پزشکی مشخص شد هیچ گونه مسمومیتی درکار نبوده و شیرهای توزیع شده از سلامت کافی برخوردار بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط