سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر اهواز ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۹

یک کشته بر اثر انفجار گاز در اهواز/ 7 نفر زنده خارج شدند

امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – بر اثر انفجار گاز در یک واحد مسکونی در اهواز، تا این لحظه یک نفر فوت کرده و هفت نفر به صورت زنده از زیرآور خارج شدند. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با بخش مهر اظهار کرد: راس ساعت 11 و 23 طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی اهواز خبر از انفجار و نشت گاز در ساختمانی واقع در نبش خیابان جهانگیری منطقه زیتون کارمندی اطلاع داده شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)