دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰

در جلسه دست اندرکاران ثریا با مدیران صداوسیما چه گذشت؟

کیهان: برنامه ثریا پس از دو ماه توقیف، با برخی تغییرات از امشب بار دیگر پخش خود را از سر می گیرد. برنامه ثریا که با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران حدود پنج سال بود که هر چهارشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می رفت، به دلیل طرح مسائل چالشی و انتقادی نسبت به مدیریت کشور و با فشار و محدودسازی مسئولان دولت، مدتی از پخش باز ماند. اما این برنامه از امشب، چهارشنبه چهارم اسفند 95 بار دیگر، با حفظ رویکرد انقلابی و اعمال برخی تغییرات و محدودیت ها به آنتن سیما بر می گردد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)