دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵

مصدومیت 20 مسافر در پی خروج اتوبوس از جاده

به گزارش جام نیوز ، ایرج رئیسیان شامگاه با بیان این که این حادثه ساعت 1:44 دقیقه بامداد روز جمعه اتفاق افتاد، افزود : این اتوبوس 25 نفر سرنشین داشت و با حضور به موقع نیروهای امداد ونجات تمامی مصدومان حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند. وی اظهار داشت : این حادثه تلفات جانی نداشت و حال هیچ کدام از مصدومان وخیم گزارش نشده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)