چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۲

نظر عجیب درخشان در خصوص تادئو

حمید درخشان همچنان قبول ندارد که تادئو بازیکن ضعیفی بود که توسط او به تیم اضافه شد. به گزارش فرهیختگان آنلاین(FDN.IR)،سرمربی سابق سرخپوشان که امروز به باشگاه پرسپولیس رفته بود، در خصوص عملکرد ضعیف بازیکنی که او به تیم اضافه کرد، گفت: باید قبول کنیم تادئو بازیکن خوبی بود اما بازیکن تیم با وی همکاری نکردند و نتوانستند به او کمک کنند و به همین دلیل وی از لحاظ روحی به هم ریخت! شاید هم درخشان چیزی در تادئو دیده که دیگران قادر به دیدن آن نیستند. *بانک ورزش ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط