چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴

80 درصد رانندگان زنجانی از کمربند ایمنی استفاده می کنند

زنجان - ایرنا - مسوول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: 80 درصد رانندگان زنجانی هنگام رانندگی کمربند ایمنی می بندند و این قانون را رعایت می کنند اما این موضوع در مورد استفاده از کلاه ایمنی نهادینه نشده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)