دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
وکیل ملت ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۳

در جاده از خدا باید بیشتر ترسید یا نیسان آبی؟

وکیل ملت: تقریباً دو سال قبل عکسی از یک نیسان آبی دریافت کردم که تیتر مطلبی که در حال خواندن آن هستید در پشت اتاقک آهنی آن نوشته شده بود. دیدن آن عکس مرا به فکر انداخت. این سوال را از خودم پرسیدم که آیا این جمله واقعیت دارد؟ منظورم آن است که آیا واقعاً از نیسان آبی باید بیشتر از خدا حساب برد و در جاده ها سد راه این ماشین عصبانی نشد؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)