پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۱

فرکی:به آینده امیدوار شدیم

سرمربی سایپا گفت: بعد از مدت ها به پیروزی رسیدیم و به آینده امیدوار شدیم. به گزارش کاپ ، حسین فرکی در نشست خبری بعداز مسابقه تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: امروز بازی سختی را پیش رو داشتیم. مصمم بودیم به پیروزی برسیم. خوشبختانه بچه های ما زحمت کشیدند و برابر تیم خوب و قابل احترام نفت که فینالیست جام حذفی است به پیروزی رسیدند.ما بعد از مدت ها به پیروزی رسیدیم و به آینده امیدوار شدیم.امیدوارم در بازی های بعدی امتیازات لازم را بگیریم و ارزش این سه امتیاز را بالا ببریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط