سایر منابع:
سایر خبرها
تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی آباد و باغ صالح
روابط عمومی شرکت راه آهن درباره زیرگذرهای موسی آباد و باغ صالح اعلام کرد: در توافق های به عمل آمده راه آهن جمهوری اسلامی با شهرداری شهرستان ورامین، احداث سازه با راه آهن و تکمیل رمپ ها و آسفالت مسیر زیر گذر موسی آباد و باغ صالح با دستگاه یاد شده است. راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار خبری مبنی بر جلوگیری از حرکت قطارها در شهر ورامین توسط مردم شریف ورامین به دلیل تکمیل نشدن زیرگذرهای
تسریع عملیات اجرایی پروژه زیرگذر موسی آباد و باغ صالح ورامین
/> همچنین در خصوص پل روگذر امام رضا(ع) که به دلیل یک رشته لوله آب در محل شمع های شمالی عملیات آن به مدت 3 ماه تعطیل بود که در اواخر اسفند با رفع معارض کار با جدیت شروع شده و در خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد. شایان ذکر است که پل غربی در کمتر از 6 ماه ساخته و طی مراسمی در مهرماه سال گذشته توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. در خصوص زیر گذر های موسی آباد و باغ صالح که در ابتدا
تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی آباد و باغ صالح
رسید و در زیر خطوط 3و4 حومه ای توسط راه آهن احداث شد که با این وجود امکان تکمیل رمپ ها به لحاظ وجود معارض تاسیساتی و ملکی در حال حاضر ممکن نیست. در توافقات به عمل آمده با شهرداری، احداث سازه با راه آهن و تکمیل رمپ ها و آسفالت مسیر با شهرداری است. در بخش پایانی توضیحات راه آهن آمده است: بنابراین با توجه به اقدامات انجام شده دراین زمینه و صرف بیش از 100 میلیارد تومان هزینه برای پروژه های
زیرگذر دو متری باغ صالح ورامین باز می شود/ مشکل نقدینگی در کشور وجود دارد
مسیرها می باشد. مدیر کل راه آهن تهران اظهار داشت: قسمتی از این پروژه ها باید از حساب شهر تأمین شود و از سوی دیگر برنامه هایی مانند انتقال لوله های گاز و آب باید انجام می شده است و همین امر نیز عواملی برای کند شدن روند کار بوده است. شاکری با بیان اینکه در نظر داریم که این بخش را به وضعیت مناسب برای تردد تبدیل کنیم، افزود: برای احداث زیرگذر باغ صالح در نظر داریم زیر گذر 8 متری احداث کنیم
سرگردانی مردم در بی برنامگی قطار حومه گرمسار -تهران/ بهر ه بر داری انتخاباتی از خطی که تکمیل نشده است
ورامین دست به اعتراض زده و نسبت به انسداد این مسیر اقدام کردند. از آنجا که راه آهن برای احداث زیرگذر مسیر دسترسی مردم، باغ صالح ورامین را ماه هاست بسته است، مردم ورامین مسیر راه آهن را بستند. بلافاصله پس از بروز این اتفاق، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی آباد و باغ صالح خبر داد. در پی انتشار خبر جلوگیری از حرکت قطارها در شهر
بازگشایی زیرگذر باغ صالح ورامین تا دوشنبه آینده
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین ، پس از اعتراض مردم منطقه باغ صالح ورامین به توقف پروژه زیرگذر باغ صالح، علیرضا شاکری مدیرکل راه آهن استان تهران، ساعاتی پیش با حضور در منطقه وضعیت را مورد بررسی قرار داد. وی پس از شنیدن صحبت های اهالی اظهار داشت: زیرگذر 2 متری باغ صالح که 70 سال پیش احداث شده، مانند پل 15 خرداد که شهر را به دو قسمت برخوردار و محرم تبدیل کرده بود، با شرایط امروز سازگار
اختلال در تردد قطارهای تهران مشهد
ماه است که متوقف شده است. علی حیدریان شهردار ورامین درباره این مشکل گفت: ساخت و تکمیل این طرح هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد و از طریق راه آهن باید پیگیری شود؛ زیرا مجری راه آهن و شرکت سیمین سپاهان هم پیمانکار آن است که باید فرمانداری پیگیر کار باشد. پس از حضور معاون عمرانی فرمانداری ورامین و نیزمدیر کل راه آهن استان تهران ، بازگشایی این زیر گذر مسدود شده آغاز شد. مردم نیز با مشاهده آن پراکنده شدند. طرح تعریض زیرگذر باغ صالح یکی از زیرساخت های لازم پروژه قطار حومه ای تهران -گرمسار است که هفته گذشته با حضور رئیس جمهور در سمنان به بهره برداری رسیده بود. ...
مردم باغ صالح عصبانی شدند/ ورامینی ها راه آهن را مسدود کردند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حاضران در این تجمع که از اهالی منطقه باغ صالح ورامین هستند و خواستار رسیدگی سریع مسؤولان شهرستان، استان و کشور به وضعیت و مشکلات به وجود آمده برای این منطقه شدند. پروژه ملی ساخت مترو تهران به ورامین و پس ازآن به گرمسار در دولت قبل آغاز شد که باروی کار آمدن دولت یازدهم احداث این پروژه را به راه آهن جمهوری اسلامی داده و قول راه اندازی آن را نیز
مردم ورامین حق داشتند راه قطار را بستند/کسی حرف مردم را نمی شنود
به گزارش راوی نیوز، سید حسین نقوی حسینی در خصوص بستن مسیر قطار تهران- مشهد توسط مردم ورامین، اظهار داشت: باغ صالح یکی از محلات شهر ورامین و بالای خط ریل راه آهن این شهر است و تنها راه رفت و آمد این مردم هم زیر گذری است که بین خیابان رسالت و باغ صالح ساخته شده است. وی ادامه داد: زیر گذر باغ صالح به خیابان رسالت یک باند داشت و اگر یک خودرو از یک طرف می آمد خودروی باند مقابل باید می
مسیر قطار تهران- مشهد بازگشایی شد/ وعده حضورمدیر کل راه آهن تهران
به گزارش راوی نیوز، رضا کارخانه معاون عمرانی فرمانداری ورامین، لحظاتی پیش در جمع مردم معترض ورامین گفت: به زودی، با حضور رضا شاکری، مدیر کل راه آهن استان تهران در محل، مشکل بررسی می شود. مردم معترض با هدایت مامورین به مسجد باغ صالح منتقل شدند و مسیر قطار تهران- مشهد بازگشایی شد. بر اساس مشاهدات عینی، مردم ورامین بیش از یک ساعت مسیر قطار تهران- مشهد را بسته و دو قطار را متوقف
توضیحات پلیس درباره تجمع اعتراضی روز گذشته مردم ورامین
ادامه داد: به دنبال این اتفاق، مسئولین محلی و رئیس راه آهن استان تهران در محل حاضر شدند و به گفتگو با مردم و اهالی منطقه پرداختند. وی با بیان اینکه پس از حضور مسئولان راه آهن و مسئولان محلی مقرر شد تا زیرگذر مورد نظر اهالی باز شود، گفت: به دنبال توافقات انجام شده موضوع خاتمه یافت و در حال حاضر وضعیت در این منطقه کاملاً آرام است. به گزارش تسنیم، روز گذشته تجمع اعتراض آمیز اهالی باغ صالح ورامین، منجر به بسته شدن مسیر حرکت قطار شد که با حضور مسئولان محلی قول مساعد داده شد تا مشکل زیر گذر این بخش تا هفته آینده مرتفع شود. انتهای متن/ ...
دو قطار در ورامین متوقف شدند/ مردم اجازه حرکت به قطارها نمی دهند +تصاویر
به گزارش راوی نیوز، مردم ورامین که از عدم تکمیل مسیر تخریب شده عبوری قطار در مسیر حرکت قطار تهران- مشهد گلایه داشتند، بعدازظهر پنجشنبه، دو قطار را در این شهرستان متوقف کرده و مسیر حرکت قطار تهران- مشهد را بستند. در تابلو اعتراضی که در دست برخی از این افراد قرار داشت، نوشته شده: ما اهالی و ساکنین باغ صالح از مسئولین به دلیل عدم رسیدگی به مشکلات زیر گذر که 5 ماه راه عبور و مرور را مسدود
بازدید وزیر راه و شهرسازی از کنارگذر غربی همدان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی امروز پنج شنبه 24 فروردین در سفر استانی خود به همدان از کنارگذر غربی همدان بازدید کرد. مدیر کل راه و شهرسازی همدان، در بدو ورود وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه نکاتی را پیرامون این کنارگذر ارائه کرد و گفت: کنارگذر غربی 27.5 کیلومتر طول دارد که از پلیس راه همدان در دو مسیر به صالح آباد می رود. خاک برداری
آغاز عملیات احداث سقف زیرگذر کوی نصر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدحسن وساق با بیان اینکه از 805 حلقه شمع مورد نیاز برای احداث زیرگذر کوی نصر بیش از 220 حلقه شمع حفاری و بتن ریزی شده است، افزود: عملیات احداث دال بتنی زیرگذر از کندروهای شرقی و غربی بزرگراه شهید چمران آغاز شده است. وی با مناسب دانستن روند برطرف ساختن معارضات تأسیساتی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، از پیشرفت
پروژه شهید کاظمی اجرایی می شود/احداث 3 هزار پارکینگ
به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، غلامرضا جانقربان امروز (24 فروردین) در دیدار شهردار قم با آیت الله گرامی طی سخنانی به وضعیت پروژه شهید کاظمی اشاره کرد و گفت: 167 پلاک در این پروژه که معارض بود به صورت کامل تملک شده است. وی گفت: کل این پروژه دارای 30 هزار متر مربع شوارع است که 17 هزار متر مربع آن ساختمان ساخته می شود که به صورت دو بلوک 8 هزار و 500 متری خواهد بود. سرپرست امور
کلاف پیچیده آب در بریز لارستان
هیچ هماهنگی با آبفا روستایی انجام نشده است. به اعتقاد وی از آنجا که شبکه داخلی آب روستا به اتمام رسیده و این پروژه مختومه شده است دیگر نمی توان پروژه جدیدی برای آبرسانی به این روستا تعریف کرد اما این مسئله از سوی آبفای روستایی استان قابل حل است. رئیس آبفای لارستان راه حل این مسئله را همکاری بیشتر مردم می داند و می گوید: لوله کشی روی سطح زمین اقدامی اشتباه و ناشی از مدیریت
وزیر راه در پیاده راه/ خبرنگاران نبودند!
به گزارش نافع ، به نقل از فارس از همدان، عباس آخوندی عصر امروز پس از بازدید از کارگاه ریل گذاری، کنار گذر غربی همدان، ایستگاه پیشنهادی شماره یک و 2 راه آهن همدان, بیمارستان بهار و ایستگاه فعلی راه آهن،از پیاده راه بوعلی همدان بازدید کرد. بازدید وزیر راه از پیاده راه بوعلی، بدون حضور خبرنگاران انجام شد، وزیر راه در این بازدید نظرات مردم را از این پروژه گرفت که مردم نیز
قطعه اول آزادراه تهران - شمال امسال بهره برداری می شود
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قطعه اول آزادراه تهران شمال تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رسد. به گزارش مهر، خیرالله خادمی در مراسم افتتاح پروژه های راهسازی همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران با بیان اینکه آزادراه تهران شمال سالها دچار رکود شده بود، اظهار داشت: پیش بینی می شود این قطعه اول این محور تا قبل از پایان دولت به بهره برداری رسد و هم اکنون در 131 جبهه بیش از سه هزار و
مراحل اجرایی پروژه شهید کاظمی به زودی آغاز می شود
به بهره برداری از عمده پروژه های نیمه تمام در شهر ادامه داد: یکی از معضلات جدی شهرداری در سال های گذشته نبود خط راه و نقشه راه در شهرداری بود، بدین منظور تعاملات بسیاری با حوزه و دانشگاه انجام و چشم انداز پنج ساله شهرداری در افق 1400 تدوین شد که تدوین این چشم انداز سبب می شود تا شهرداری منسجم تر از گذشته به اقدامات خود ادامه دهد. وی بابیان اینکه برای اوقات فراغت شهروندان احداث تله سیژ
1084 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت
به گزارش ایرنا، حبیب الله وفایی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این میزان اعتبار از محل تبصره 36 به طرح های ملی استانی و ملی این استان اختصاص یافته است. وی بیان کرد: 163 میلیارد ریال از این اعتبار به طرح های استانی اختصاص داده شده، 16 میلیارد ریال برای احداث محور ارتباطی اردل - دوپلان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس 21 میلیارد و 720 میلیون ریال، 92 میلیارد و
وزیر راه و شهرسازی به همدان سفر کرد
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی, کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همراهی می کنند. این سفر در راستای تسریع در روند ریل گذاری و اتمام پروژه ریل گذاری راه آهن تهران همدان، طبق وعده های داده شده است. در این سفر بازدید وزیر از کارگاه ریل گذاری+246, کنار گذر غربی همدان, ایستگاه پیشنهادی شماره یک و دو راه آهن همدان, بیمارستان بهار, ایستگاه فعلی راه آهن(باربری) در دستور کار قرار دارد. برنامه بعدی وزیر شرکت در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان در محل استانداری و بازدید از بیمارستان در حال احداث اکباتان است. ...
عملیات اجرایی پروژه شهید کاظمی به زودی آغاز می شود
. وی نبود نقشه راه در شهرداری را معضلی جدی برای شهر قم دانست و تصریح کرد: در سال 95 با تعاملی که با حوزه، دانشگاه و شورای شهر صورت گرفت چشم انداز پنج ساله شهرداری در افق 1400 تدوین شد که این برنامه راهی را برای شهرداری باز می کند که در چه مسیری حرکت خواهیم کرد و بودجه بندی شهرداری را منسجم می کند. شهردار قم پروژه های نیمه تمام در شهر را یادآور شد و تصریح کرد: 14 پروژه کلان نیمه
آخرین جزئیات پروژه های آبرسانی به روستاهای باغملک
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باغملک نیوز، کردی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باغملک در این خصوص گفت :خط انتقال پروژه آبرسانی به روستای دلی سلمانوند کامل شد و هشتاد درصد از شبکه داخلی هم انجام شده است. وی افزود : خط انتقال روستای دلی دوم تا نزدیک روستا رسید و پیگیر لوله هستم که تا روستا برسانیم و شبکه داخلی را هم انجام دهیم. کردی عنوان کرد : در خصوص پروژه
نمایش توانمندی شرکت های داخلی در پایتخت گاز ایران
به گزارش شانا، در آستانه بهره برداری رسمی از فازهای جدید پارس جنوبی، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پاسخ به این سئوال که عملکرد پیمانکاران این طرح های توسعه ای را چگونه ارزیابی می کنید، عنوان می کند: به طور طبیعی، زمان و هزینه اجرای پروژه ها از سوی شرکت های داخلی نسبت به شرکت های بین المللی بیشتر تمام می شود و حال تصور کنید که تحریم ها هم به طور طبیعی به افزایش هزینه و زمانبر شدن انجام
شهرداری همدان نهضت آسفالت را در شهر راه اندازی کند
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار مهر، رضا میرزایی صبح پنج شنبه در جلسه صحن شورای شهر همدان با انتقاد از خرابی وضعیت آسفالت معابر سطح شهر خطاب شهرداری همدان اظهار داشت: باید مدیریت شهری نسبت به رفع این خرابی در راستای رضایت شهروندان اقدامی جهادی داشته و نهضت آسفالت راه اندازی کند. میرزایی با بیان اینکه در اجرای آسفالت باید نظارت دقیق صورت پذیرد، گفت: کیفیت در اجرای آسفالت حائز
تخصیص دو ردیف بودجه برای بهسازی و نوسازی مساجد و اقدامات کانون های فرهنگی هنری
به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز (24 فروردین) در دیدار با آیت الله گرامی با اشاره به بدهی های شهرداری گفت: این بدهی ها در سال های گذشته به وجود آمده بود که با اقدامات صورت گرفته بخش عمده آن پرداخت و یا تهاتر شد. وی گفت: 400 میلیارد تومان از بدهی های شهرداری مربوط به بلوار پیامبراعظم(ص) بود و بخشی نیز به فاز چهار و یا پنج عمار یاسر مربوط می شود که عدم باز
تلاش برای بهره برداری از قطار برقی حومه ای هشتگرد در 6 ماهه اول سال/ از امکانات و منابع داخلی به نفع ...
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما محسن نریمان درخصوص وضعیت پروژه قطار برقی حومه ای هشتگرد گفت: تلاش ما این است تا در 6 ماه اول سال مشکلات معارض و تملک و مسئله حقوقی اراضی این پروژه را حل کنیم . وی افزود: در اکثر طول مسیر پیشرفت 90 درصد داریم که بعد از رفع معارض قابلیت اجرا در کمتر از یک تا 2 ماه را دارد. نریمان تاکید کرد: تلاش می کنیم با
اختصاص بیش از 108 میلیارد تومان اعتبار به طرح های ملی و استانی چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز اولین شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال 96 در سالن استانداری این استان برگزار شد. حبیب الله وفایی در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مبلغ 108 میلیارد و 444 میلیون تومان از محل تبصره 36 به اجرای پروژه های ملی و ملی – استانی چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است. وی با اشاره به اینکه از این
ملارد به عنوان سلطان قارچ کشور شناخته شده است / شهرستان ملارد با بیش از 3400 هکتار باغ میوه مستعد صنایع ...
هکتار باغ میوه وجود دارد که در آن ظرفیت های بسیار خوبی برای صنایع تبدیلی می توان احصا نمود . در حال حاضر در این حوزه با کمبودهایی روبرو هستیم که می توانیم با بهره گیری و مشارکت بخش خصوصی برنامه ها و پروژه های خوبی را انجام دهیم. وی افزود: قابل ذکر است امروز شهرستان ملارد در تولید قارچ به یک برند کشوری تبدیل شده است که موجب گشته که ملارد به عنوان سلطان قارچ کشور شناخته شود. در این راستا نیز
آفت دانشگاه در باغ سیب
کنیم و به تاریخچه آن باز نمی گردیم که الگوبرداری طرح باغ سیب مهرشهر از کدام شهر آمریکا بوده یا مطالعاتش را چه اشخاصی انجام داده اند اما بعد از انقلاب این مجموعه و خیلی از مجموعه های دیگر با آرای قطعی قضایی به بنیاد مستضعفان واگذار شد . شهردار کرج درباره حضور دانشگاه علامه طباطبایی و سهم آن در مالکیت باغ سیب مهرشهر عنوان کرد: در زمان ریاست جمهوری مرحوم آیت ا... هاشمی، به دلیل سیاست های طرح در قبل از