چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۸

کاهش 20 درصدی وقوع جرم در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد به نقل از پایگاه پلیس لرستان، محمد قنبری صبح امروز در دیدار با مدیرکل اداره پست لرستان به تشریح عملکرد این فرماندهی پرداخت و اظهار کرد: در شش ماهه دوم سال 92 طی پروسه ای کوتاه مدت و تلاش پیشگیرانه پلیس با کاهش 18 درصدی کشف جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو بوده ایم، در سال 93، 38 درصد و در سال 94، 20 درصد کاهش انواع جرایم را داشته ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)