چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۱

کاهش 20 درصدی انواع جرایم در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کاهش 20 درصدی انواع جرایم طی سه ماهه نخست امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، سردار محمد قنبری در دیدار با مهندس سلیمانی مدیر کل پست لرستان به تشریح عملکرد این فرماندهی پرداخت و گفت: در شش ماهه دوم سال 92 طی پروسه ای کوتاه مدت و تلاش پیشگیرانه پلیس با کاهش 18 درصدی کشف جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو بوده ایم، در سال 93 با 38 درصد و امسال 20 در صد کاهش انواع جرایم را داشته ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)