پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بهمن شیر ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۴

ساعات کاری ادارات خوزستان تغییر یافت

بهمنشیر :به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان بر اساس بند سه مصوبات جلسه دوم تیر امسال ستاد بحران برق استان با توجه بر ضرورت صرفه جویی و کاهش 10 درصدی مصرف برق در ساعات اوج مصرف به منظور پیشگیری از قطعی مکرر برق منازل و حفظ رفاه حال خانواده ها و شهروندان در فصل تابستان، ساعات کار اداری خوزستان از سوم تیر تا پایان شهریور 94 از ساعت هفت تا 14 و 15 دقیقه تعیین شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)