چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۷:۰۵

آب در نوشهر جیره بندی شد

فرماندار نوشهر گفت: آب در روستاهای بخش مرکزی نوشهر جیره بندی شده است. به گزارش ایسنا، محمدعلی قمی اویلی در نشست شورای هماهنگی بحران ویژه خشکسالی و کمبود آب که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: در بخش مرکزی و نیز در روستاها جیره بندی آب انجام شد و اکثر روستاهای ما هر 48 ساعت، نیم ساعت از آب بهره مند هستند.تامین آب شرب و کشاورزی در این شهرستان وضعیت بحرانی دارد که منجر به زیر کشت نرفتن بخشی از اراضی شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط